Nieuwe identiteit en nieuwe website voor Cedris!
Door Laurens Schaap
2 minuten
Vanaf vandaag gaat Cedris door het leven met een nieuw logo, een nieuwe huisstijl en een nieuwe website. Hierbij staat het persoonlijke verhaal van mensen centraal. Dit persoonlijke verhaal wordt steeds belangrijker om te vertellen.
In 2016 besloot de algemene ledenvergadering tot een nieuwe missie van Cedris: de verhoging van de arbeidsparticipatie voor mensen met een grote afstand tot de arbeidsmarkt. Bij deze maatschappelijke doelstelling staat de werknemer of werkzoekende centraal. De vereniging vertaalt deze nieuwe missie stap-voor-stap in nieuwe activiteiten. En dus ook in nieuwe communicatie. Opgefrist, eigentijds, maar herkenbaar.
Zo brengen we steeds vaker het verhaal over de mens in zijn werkomgeving. Op een vernieuwende, ondernemende en persoonlijke manier. De mens staat ook in het nieuwe logo letterlijk centraal. Hij wordt gesteund in zijn werk. Wij vertellen over hóe dat gebeurt en over wát het betekent voor werknemer én werkgever. Dat is de kern van de nieuwe communicatie-visie van de vereniging. Met praktijkvoorbeelden verhaald via woord én beeld, in video’s en reportages, waarin alle betrokkenen aan bod komen om het belang van arbeidsparticipatie en de expertise van onze leden te laten zien aan beleidsmakers en beslissers. Want mét die expertise maken wij voor het verschil voor mensen: onze leden zijn sterk in mens én werk.
Wij zijn verantwoordelijk geweest voor de ontwikkeling van de nieuwe identiteit, de online strategie, het ontwerp en bouw van de website.
©2023, All rights reserved
Privacy Policy
Terms of Use