NCOD
Bij de nieuwe branding van NCOD draait alles om de mensen.
Branding, Corporate, Website
GoStretch is komen overwaaien uit de Verenigde Staten waar dit fitness concept al jaren een succes is. Het idee achter GoStretch is om flexibiliteit en mobiliteit te verbeteren door middel van dynamische stretch oefeningen.
We ontwikkelden voor dit concept een compleet nieuwe branding en website.
De oefeningen zijn gericht op het versterken van spieren en pezen, het verbeteren van de algemene houding en het verminderen van pijnklachten in nek, schouders en rug. Daarnaast heeft GoStretch ook als doel om stress te verminderen en ontspanning te bieden aan deelnemers.
Het unieke aan GoStretch is dat het toegankelijk is voor iedereen, ongeacht leeftijd of niveau. De oefeningen zijn zorgvuldig samengesteld door professionele trainers en kunnen op maat worden aangepast aan individuele behoeften.
Stretchen is voor iedereen, voor jong en oud, voor de sportievere typen en voor diegene die gewoon lekkerder in hun lichaam willen zitten.
We hebben een premium uitstraling gecreëerd die zowel een high-end als een stoere lifestyle look en feel heeft. De typografie combineert een elegante schreefletter met een stevige letter, die we af en toe subtiel 'stretchen'. De korte koppen zijn ideaal om over de volledige breedte van de pagina te schalen.
Naast het stevige zwart hebben wij een zacht kleurenpallet toegevoegd dat zijn oorsprong heeft in heatmaps waarbij we warmte en comfort willen uitstralen.
De huisstijl is ook doorgevoerd in de GoStretch locatie, waar het merk en de belangrijkste tagline prominent op de vijf meter hoge muur te zien zijn.
De dynamische huisstijl komt op de website echt tot leven. De koppen passen zich moeiteloos aan bij het schalen van de pagina, waardoor een consistente en aantrekkelijke uitstraling behouden blijft. Op de startpagina is een indrukwekkende video te bekijken waarin de GoStretchers in actie te zien zijn, geproduceerd in samenwerking met BlikFilm.
Daarnaast biedt de website uitgebreide informatie over de diverse Stretch-programma's die worden aangeboden. Bezoekers krijgen inzicht in de voordelen van stretchen en hoe het hun gezondheid en welzijn kan verbeteren. Van beginnersprogramma's tot gevorderde routines, de website heeft voor ieder wat wils.
Naast de website zal het merk ook zichbaar zijn opdiverse merchandise. Van handdoek tot tas, van giftcard tot bidon.
Bel of mail Laurens, creatief directeur.
030 27 69 167 / 06 412 75 222