ABF Research
Een compleet nieuwe brand identity voor ABF Research.
Branding, Corporate, Website
Van Till is een modern Amsterdams advocatenkantoor. hun missie: het leveren van juridische dienstverlening vergelijkbaar met de Zuidas partijen maar in een persoonlijke en gemoedelijke sfeer. Wij ontwikkelden voor hen een nieuwe passende Brand Identity en verzorgden design, fotografie, bouw en content management voor de nieuwe corporate website.
De website en het merk waren verouderd en sloten zeker niet aan bij de gewneste uitstraling en positionering. Met een brandstory sessie haalden we op wat het verhaal achter het kantoor en het merk is en hoe de positionering wel moest zijn, en hoe Van Till zich wil onderscheiden.
Het nieuwe logo bestaat uit zowel beeldmerk als een woordbeeld. Op de website wordt dit nieuwe logo met een animatie op dynamische wijze geïntroduceerd en wordt de de nieuwe brand identity meteen heel stevig neergezet.
Goede fotografie van de advocaten en andere teamleden teamleden was key voor de website. De pagina's van de advocaten zijn veelvuldig de best bezochte pagina's. Top portretfotografie die precies de juiste vlotte maar professionele uitstraling heeft.
Daarnaast foto’s van de advocaten en het interieur van het kantoor. Hiermee benadrukken we de persoonlijke en gemoedelijke sfeer, maar wel in een stijlvolle setting en met een hoge kwaliteit in de fotografie. Zodat ook met beeld zowel het persoonlijke als het hoge niveau wordt uitgedragen.
Met de schuine lijn in de vlakken met fotografie wordt de link gelegd met het logo en ontstaat er consistente merkbeleving op alle pagina’s.
SchaapOntwerpers heeft gezorgd voor een nieuwe merkidentiteit en bijbehorende website, waarmee wij worden gecomplimenteerd door bezoekers. In goed overleg met SchaapOntwerpers hebben we duidelijk kunnen vaststellen welke functies we graag wilden, en zeker ook welke we niet wilden of niet nodig hadden. Door het adequate web development staat de site nu als een huis. Het is overzichtelijk, zowel voor bezoekers als voor onszelf.
Mees Bloembergen,
Advocaat
De beste manier om te laten zien wat je doet en kan is met voorbeelden. (Show, don’t tell). Voor advocaten is dat tricky want veel informatie is vertrouwelijk. Met de track records wordt met korte statements toch gewerkt met voorbeelden zodat bezoekers een concreet beeld kunnen krijgen van het soort zaken en klanten waar Van Till in excelleert.
Bel of mail Laurens, creatief directeur.
030 27 69 167 / 06 412 75 222