ABF Research
Een compleet nieuwe brand identity voor ABF Research.
Branding, Corporate, Website
DIJ, een toonaangevend digital development bedrijf, onderscheidt zich door hun unieke aanpak met dedicated teams. Dit betekent dat dezelfde groep professionals voortdurend werkt voor een specifieke klant, waardoor ze naadloos integreren in het bedrijf van de klant. Met deze werkwijze ontstaat er een diepgaand begrip van de bedrijfsprocessen en wordt de samenwerking een hecht en collegiaal.
Bij de ontwikkeling van hun nieuwe website stond het benadrukken van deze unieke propositie centraal. Onze uitdaging was om het concept van ‘dedicated’ niet alleen te claimen, maar het ook tastbaar te maken. We hebben dit gerealiseerd door middel van een geheel vernieuwde vormgeving, structuur en inhoud. Met een gedurfde kleurenschema van zwart, rood en wit, gecombineerd met robuuste typografie, maakt DIJ een krachtig statement. Hierdoor wordt ‘Dedicated’ direct met impact geïntroduceerd en ingevuld.
De inhoud van de website ondersteunt deze visuele aanpak door de term ‘dedicated’ verder uit te werken. Onder deze noemer presenteren we het verhaal van de dedicated teams, de klantgerichtheid en de voortdurende innovatie die DIJ nastreeft. Met de slogan ‘we are dedicated’ wordt DIJ synoniem voor innovatie, toewijding en maatwerk in digitale oplossingen. Hierdoor blijft de toewijding van DIJ aan hun klanten en hun projecten onmiskenbaar en krachtig zichtbaar.
Dat bij DIJ alles draait om de teams en de professionals wilden we niet alleen vertellen maar ook structureel in beeld brengen. Door de teams en de individuele developers overal structureel in beeld te brengen, wordt het teamwork, ook samen met de klant, zichtbaar en concreet gemaakt.
Bel of mail Laurens, creatief directeur.
030 27 69 167 / 06 412 75 222